Postoji nekoliko načina obnove DPF filtera s ciljem vračanja ga na vrijednosti novoga, kakav je bio kada je automobil izašao sa proizvodne tlake. Tokom eksplotacije vozila, dolazi do nakupljanja čađe i začepljenja malih otvora. U trenutku određenog postotka začepljenja pokreće se regeneracija od strane motornog računala (ECU). Nakon svake uspješne regeneracija nastaje pepeo kao nusprodukt izgaranja čađe. Ukoliko je regeneracija bila neuspješna, nataložit će se dodatni slojeva čađe. Uslijed nekoliko neuspješnih regeneracija doći će do potpunog začepljenja DPF filtera, te će čišćenje biti neizbježno.
Tokom procesa čišćenja, stroj za tu namjenu mora ukloniti naslage čađe i pepela, no nerijetko i naslage motornog ulja. Motorno ulje, dolazi do DPF filtera zbog vise razloga, kao sto su:
- Turbo punjac je istrosen, te dio ulja koji podmazuje rotirajuce vratilo odlazi u usisnu granu
- Ulje karike ne brišu ulje sa stijenki cilindra, te isto ulje djelomicno udjeluje u procesu izgaranja
- Gumice na ventilima su igubile svoju elasticnost a samim time i ulogu brtvljenja
Sam proces čišćenja traje od 30 do 90 min.