Kako EGR utječe na emisiju dušikovih oksida (NOx) u Europskoj normi za dizelska vozila?
EGR (recirkulacija izduvnih plinova) je tehnologija koja se koristi za smanjenje emisije NOx (dušikovih oksida) u dizelskim motornim vozilima. EGR se koristi kako bi se ograničio maksimalni broj oksida dušika (NOx) koji se emiteraju u okoliš. EGR je postao obavezna tehnologija u Europskoj uniji za sva nova dizelska vozila.
Što je EGR?
EGR je tehnologija koja se koristi za smanjenje emisije NOx u dizelskim motornim vozilima. EGR se koristi kako bi se ograničio maksimalni broj oksida dušika (NOx) koji se emiteraju u okoliš. EGR također smanjuje trošenje goriva i poboljšava performanse motora.
EGR radi tako što reciklira dio izduvnih plinova natrag u sistem za ubrizgavanje goriva. Kada se reciklirani plinovi ubrizgaju u cilindar, oni hlade zapaljenje goriva i omogućuju da se gorivo ubrizgava u cilindar na manje temperature. Ovo smanjuje emisiju NOx izduvnih plinova.
Kako EGR utječe na Europsku normu za dizelska vozila?
EGR se obavezno koristi u Europskoj uniji za sva nova dizelska vozila. EGR smanjuje emisiju NOx u okoliš. Europska unija je postavila stroge zahtjeve za smanjenje emisije NOx u Europskoj uniji. U Europskoj uniji, sva nova dizelska vozila moraju biti u skladu s Europskom normom za emisije NOx.
Emissionsnorma Europske unije za NOx zahtijeva da sva nova dizelska vozila imaju emisiju NOx koja ne prelazi 80 mg / km. Ova norma je postavljena kako bi se smanjile štetne emisije NOx u Europi. EGR je obavezna tehnologija koja se koristi u Europskoj uniji za sva nova dizelska vozila kako bi se održala ova norma.
Zaključak
EGR je tehnologija koja se koristi za smanjenje emisije NOx u dizelskim motornim vozilima. EGR se obvezno koristi u Europskoj uniji za sva nova dizelska vozila kako bi se održala Europska norma za emisije NOx. EGR smanjuje emisiju NOx u okoliš i poboljšava performanse motora.