Što je Europska norma za dizelska vozila?
Europska norma za dizelska vozila (EGR) je zakonodavni okvir koji propisuje granice za emisije spojeva ugljičnog dioksida (CO2) u Europi. Uveden je 1997. godine kako bi se smanjila emisija CO2 i ostalih štetnih emisija iz dizelskih motora. S obzirom na to da Europska unija postepeno smanjuje granice emisija, i EGR-u je potrebna stalna modernizacija kako bi se osigurala da se emisije drže ispod određenih granica.
Kako EGR utječe na emisiju CO2?
EGR je sustav koji se koristi za smanjenje emisija spojeva ugljičnog dioksida (CO2) iz dizelskih motora. Kako bi se smanjila emisija CO2, dizelski motori koriste EGR sustav za recirkulaciju nekih od izduvnih plinova natrag u motor, umjesto da se izbacuju u atmosferu.
Koristeći EGR sustav, motori mogu proizvoditi manje CO2, jer ponovna uporaba izduvnih plinova pomaže u smanjenju potrošnje goriva. To znači da motori mogu biti učinkovitiji što znači da će biti manje CO2 u atmosferi.
Kako EGR utječe na Europsku normu za dizelska vozila?
Europska norma za dizelska vozila propisuje granice emisija CO2 iz dizelskih motora. To znači da su proizvođači automobila dužni proizvesti vozila koja ispunjavaju te granice.
Kako bi se osiguralo da se granice emisija CO2 drže ispod određenih granica, potrebno je da se EGR sustav nadogradi i modernizira. To je zato što se motori moraju prilagoditi smanjenju emisija kako bi zadovoljili zakonodavne granice.
Zaključak
EGR sustav je važan alat za smanjenje emisija CO2 iz dizelskih motora. Kako bi se zadovoljile zakonodavne granice u Europskoj normi za dizelska vozila, potrebno je da se EGR sustav modernizira i nadogradi. To će pomoći u smanjenju emisija CO2 u atmosferu i pomoći u očuvanju okoliša.