Kako se kontrolira naknadna obrada ispušnih plinova u dizel motorima?

Kako se kontrolira naknadna obrada ispusnih plinova u dizel motorima?

Što je naknadna obrada ispušnih plinova?

Naknadna obrada ispušnih plinova je proces koji se koristi za smanjenje količine štetnih plinova iz ispušnih plinova dizel motora. Ova tehnologija može smanjiti količinu onečišćujućih tvari i drugih štetnih emisija uzrokovanih dizel motorima.

Kako se kontrolira naknadna obrada ispušnih plinova?

Postoji nekoliko različitih načina za kontrolu naknadne obrade ispušnih plinova u dizel motorima. Prvo, postoji katalizator. Ova tehnologija koristi katalizator koji pretvara štetne tvari u manje štetne ili neškodljive tvari.

Drugo, postoji tehnologija korištenja filtra čestica. Ova tehnologija koristi filtar čestica kako bi se smanjila količina štetnih čestica u ispušnim plinovima. Također se može koristiti u kombinaciji s katalizatorom kako bi se postigla još veća učinkovitost.

Treće, postoji tehnologija korištenja SCR-a (Selective Catalytic Reduction). Ova tehnologija koristi posebnu vrstu katalizatora za smanjenje količine štetnih plinova u ispušnim plinovima.

Četvrto, postoji tehnologija korištenja izmjeničnog toplinskog motora (ATM). Ova tehnologija koristi motor koji koristi vruću i hladnu vodu kako bi se smanjila količina štetnih plinova u ispušnim plinovima.

Posljednje, postoji tehnologija korištenja plinovoda. Ova tehnologija koristi plinovod kako bi se smanjila količina štetnih plinova u ispušnim plinovima.

Kako se naknadna obrada ispušnih plinova primjenjuje?

Naknadna obrada ispušnih plinova se uglavnom primjenjuje na dizel motorima. U nekim slučajevima, može se primijeniti i na benzin motorima. Ove tehnologije mogu se primijeniti na motor u obliku dodatnih uređaja ili instalacije.

Katalizatori se najčešće instaliraju na dizel motor kako bi se smanjila količina štetnih plinova u ispušnim plinovima. Filtriranje čestica se također može primijeniti kako bi se smanjila količina štetnih tvari u ispušnim plinovima.

SCR-ovi se također mogu koristiti za smanjenje količine štetnih plinova u ispušnim plinovima. Također se mogu koristiti u kombinaciji s katalizatorima za dodatno smanjenje količine štetnih plinova.

Izmjenični toplinski motori se mogu koristiti za smanjenje količine štetnih plinova u ispušnim plinovima. Ova tehnologija se također može koristiti u kombinaciji s katalizatorom ili filtriranjem čestica.

Plinovodi se mogu koristiti za smanjenje količine štetnih plinova u ispušnim plinovima. Ova tehnologija se također može koristiti u kombinaciji s drugim tehnologijama za smanjenje količine štetnih plinova u ispušnim plinovima.

Zaključak

Naknadna obrada ispušnih plinova je proces koji se koristi za smanjenje količine štetnih plinova iz dizel motora. Postoji nekoliko različitih tehnologija koje se mogu koristiti za kontrolu naknadne obrade ispušnih plinova u dizel motorima. Tehnologije uključuju katalizatore, filtre čestica, SCR-ove, izmjenične toplinske motore i plinovode. Ove tehnologije se mogu koristiti za smanjenje količine štetnih plinova u ispušnim plinovima.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)