23/03/2025

Koje su moguce posljedice neispravnog DPF-a?

Što je DPF?

DPF (Diesel Particulate Filter) je filtar za onečišćenje zraka koji se nalazi u dizelskim motorima i služi za uklanjanje čestica iz izduvnih plinova. Filtar je dizajniran tako da uklanja čestice iz dizelskog dima kako bi se smanjila emisija štetnih plinova u okoliš.

Koje su moguće posljedice neispravnog DPF-a?

Jedna od najčešćih posljedica neispravnog DPF-a je da vozilo neće biti u stanju da ispuni zahtjeve za emisiju. To znači da vozilo neće moći proći standardni test za emisiju za vozila. To će rezultirati, u najboljem slučaju, visokim kaznama ili, u najgorem slučaju, zabranom vožnje vozila.

Neispravan DPF također može dovesti do povećanog potrošnje goriva. To se događa jer DPF-ovi ometa normalnu funkciju motora, čime se povećava potrošnja goriva. To će rezultirati višim troškovima goriva, što će rezultirati u višim cijenama za vozača.

Neispravan DPF također može dovesti do povećane buke iz motora. To se događa zato što neispravni DPF-ovi ne mogu efikasno filtrirati izduvne plinove, što rezultira u većoj buci iz motora.

Konačno, neispravan DPF može dovesti do ubrzanog habanja motora. To se događa jer filter ne može efikasno ukloniti sve čestice iz izduvnih plinova, što rezultira u većem habanju motora.

Kako mogu spriječiti probleme s DPF-om?

Da biste spriječili probleme s DPF-om, postoji nekoliko koraka koje možete poduzeti. Prvo, trebate redovito provjeravati DPF za znakove začepljenja ili oštećenja. Ako primijetite da DPF nije u dobrom stanju, trebali biste ga odmah zamijeniti.

Također biste trebali redovito čistiti DPF kako biste spriječili začepljenje. To se obično radi uz pomoć posebne opreme koja se koristi za čišćenje filtara.

Konačno, trebali biste redovito održavati motor da biste spriječili probleme s DPF-om. To podrazumijeva redovito mijenjanje ulja, čišćenje i zamjenu filtera zraka i slično. To će osigurati da motor radi na najboljoj mogućoj razini i da ne dođe do problema s DPF-om.

Zaključak

Neispravan DPF može dovesti do brojnih problema, uključujući visoke troškove goriva, prekomjernu buku iz motora i ubrzano habanje motora. Međutim, postoji nekoliko koraka koje možete poduzeti da biste spriječili probleme s DPF-om, uključujući redovito provjeravanje, čišćenje i održavanje motora.

2 thoughts on “Koje su moguće posljedice neispravnog DPF-a?

  1. pozzz,evo da skrenem temu na dpf,,ovako imam mazdu 3 1.5disel 2017,vozio u ovlašteni servis u rijeku 3 puta jer sam htjeo da mi ustanove kvar blinkanja lampice dpf,pa prvi puta promjenili senzor ispuha gornji dio i cijevi,brtve,regeneraciju i zamjena ulja i filtera,idem kuci s autoputa,kad ono opet lampica blinka dpf,ja dr dan opet natrag,ustanove da je i drugi senzor donji ispušnih plinova otišao..ok,platim i idem kuci,kad dodjem kući kad zamisli evo nje opet,sad zovem i sad me zanima što će sad izmislit,dopeljam,ostavim zovu dr dan,ustanovili grešku,bilo čađe na injektori pa su to počistili itd,da ne bi bilo vise problema,ja ajd hvala bogu,dodjem kući prodje dan bez vožnje,krenem za zg kad ono iznenađenje,evo nje opet,pa sad se pitam tko je ovdje lud,ja ili oni,mislim ovlašteni servis ne može naći grešku i imaju samo prepostavke,a ja bacio 1000eura valjda u vjetar,pa me zanima imali li tko da mi kaže koji je samo razlog zasto se pali lampica,jer auto ide ko munja,nema nikakvih simptoma….

    1. Pozdrav, Razumijem tvoju frustraciju – baciti toliko novca, a problem se i dalje ponavlja, zaista nije ugodno. S obzirom na opisano, moguće je da problem nije u samom DPF-u već u nekoj drugoj komponenti koja utječe na njegov rad. Evo nekoliko stvari koje bih provjerio: Dovod goriva i injektori – Ako se stvara previše čađe, moguće je da injektori ne rade ispravno i uzrokuju prekomjerno taloženje u DPF-u. Senzor diferencijalnog tlaka – Ako senzor i dalje šalje krive vrijednosti, može uzrokovati lažnu detekciju začepljenja. Softver ECU-a – Ponekad je potrebno ažuriranje softvera jer stari algoritmi mogu pogrešno očitavati stanje DPF-a. Kvaliteta goriva – Loše gorivo može ubrzati začepljenje filtera i onemogućiti uspješnu regeneraciju. Sam proces regeneracije – Ako se regeneracija ne dovršava ispravno, filter se može ponovno začepiti iako je čišćen. Bilo bi najbolje da pronađeš specijalizirani servis za DPF koji može detaljno analizirati parametre u radu motora i DPF-a putem dijagnostike u realnom vremenu. PS. ne bi bilo loše ubaciti neki aditiv za DPF ->https://dpf-servis.com.hr/aditivi-za-ciscenje-dpf-filtera/

      Read more here: https://dpf-servis.com.hr/koje-su-moguce-posljedice-neispravnog-dpf-a/#comment-47

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Copyright DPF-servis.com.hr © Sva prava pridržana | ChromeNews by AF themes.